Monday, August 16, 2010

Kisah Kucing....

salam..

lama rsnye xciter psl kucing kesygn sy... bukan apa... Kenit dah lama dh menghilangkn diri... sedih tul.... xtahula dia katne... ntah idup... ntah dh xde kat dunia nie... sedih jer.... tp xpela... at least masih ada Cimot sbg pengganti... w/pn xsm tp oklah dr xde.... ye x????

cerita psl kucing... aku terjumpa satu blog bernama kakimotong... blog nie pun ttg ssorg yg membela kucing yg kudung kaki depannya.... sedih gak bile bc psl kucing yg bernama Hero nie... klu nk tau citer selanjutnya.... cb bc entri nie... (klik sini tuk bc....) sure korg kesian.... bg aku, aku paling xsuke org yg zalim dgn binatang esp. kucing.... binatang pun mahluk Tuhan.... mrk pun layak hidup di dunia nie.... so, nasihat aku.... jgnla pandg rendah kat binatang nie... jgn sesekali menzalimi mrk.... sayangila mrk...

apa2 pun.... aku msh lg sedih dgn kehilangan Kenit... walaupun bnyk kucing yg serupa ngan Kenit dtg bertandang kat umah... ttp xsm ngan Kenit.... I miss you, Kenit.... (cewah.... emo la plak...).

k, la.... tuk tatapan korg.... gambo Kenit the Cat.... kucing kesygn sy... (p/s: klu ada sapa2 terjumpe pulangkan la ya....)



shh.... Kenit tgh tido....

sign off....

2 comments:

Tuan Cimot said...

kembang kan ada..hahha

MiEzA said...

kembang kepala beso nk watpe... dhla penakut...