Thursday, December 31, 2009

Goodbye 2009....... Hello 2010....

Salam...

in a few more minutes kite akn meninggalkan tahun 2009 n menjelangnye thn 2010.... xsangka sekejap jer ms berlalu... sedar x sedar dah masuk tahun baru 2010.... so, apa kenangan pahit manis sepanjg thn 2009??? apa azam korg yg dah tercapai dan belum tercapai... pd aku tahun 2009 membw pelbg mcm kenangan tak kira pahit n manis... tp kenangan yg paling manis adlh lepas aku dpt KDC... bukan saja itu kenangan yg paling baik tp cita2 aku nk jd Guru pend. Khas dan pun tercapai... sekrg nie tinggal nk merealisasikannye shj... hrp2 aku akn berjy... amin......

thn nie most of azam2 aku dah pun tercapai... cume satu jer yg belum... tp takpe bwk ke thn baru plak... mn tau leh tercapai... who knows... utk tahun 2010 nie aku takdelah nk wat harapn yg tinggi melangit... takut x tercapai... aku akn wat secara sederhana tp i'll try my very BEST... apa2 pun hrpn aku moga2 thn nie akn beri lebih bnyk lg kebahagain dalam hidup aku n family aku....

n yg paling penting lg... aku akn berusaha nk jd seorg Guru yg TERBAIK.... itulah yg paling penting.... tak lupe.... aku hrp akn dpt update blog aku every week sepnjg thn 2010 (i'll try).... so, apa plak azam korg tuk thn baru nie... share2la ngan aku....

k, la.... ciao.

2 comments:

Tuan Cimot said...

yg blum trcapai tu msti lum dpt pkwe lg kn...hehheheh

MiEzA said...

sibuk jer mondok....