Wednesday, November 18, 2009

Happy Birthday 2 Me.... :-D

salam...
i think the title said enough... happy birthday to me.... it was my 25th birthday... aku bersyukur kpd ALLAH s.w.t kerana telah memberiku umur yg panjang... dimurahkan rezeki.... alhamdulillah... x sangka dh suku abad umur aku...

tahun nie... xde sambutan apa2 pun... sama jer... tp busy sket kat sekolah hr nie cuz ada hari anugerah cemerlang... penat sgt... petang td baru hbs... ingat esok kot br ada sambutan... tue pun sbb ada jamuan kelas... wat kat luar cuz esok ada aktiviti luar kelas... maybe wat kat Pizza Hut....so, sambut birthday ngan budak2 nie...

tahun nie... aku xtahu nk beli apa tuk birthday tahun nie... yelah... xde sapa nk bagi kn... terpaksalah beri sendiri... lg pun aku dah dapat hadiah besday awal... so, xde bende yg aku nk skrg nie... tp klu ada sapa2 nak bagi tue aku terima... (p/s: ateh jgn lupe hadiah besday org... org nk yg special...)

k, la... gtg...

3 comments:

intan izani said...

happy birthday mieza...
semoga bahagia dunia akhirat

;)

Unknown said...

hepi behday...

sy duk belog walking pahtu jupe ini belog yg ader senarai2 fanfiction dbsk...yay!

ahhahaha

Tuan Cimot said...

hepi bezday...no present dis year..hahhaha....